Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van herman, roos, naomi p - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van herman, roos, naomi p - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Roos Vercauteren

Blijf op de hoogte en volg herman, roos, naomi

09 Oktober 2018 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na 6:30 u vliegen met Ethiad maken we ons klaar voor een tussenstop in Abu Dhabi. Naast mij zit een snipverkouden schattig Japannertje. Om van zijn gesnuif vanaf te zijn, zwaai ik af en toe met een papieren zakdoekje dat hij telkens met een beleefde arigato in ontvangst neemt. Eén van de passagiers trekt een veel te grote gebreide muts over zijn oren. Buiten is het 38°C. Er zijn van die mensen die altijd koud hebben!
Na 3 uur wachten op de luchthaven vervolgen we onze vlucht van 7u naar Kuala Lumpur, de hoofdstad van Maleisië.
In totaal zijn we 17:30u onderweg. Een taxi brengt ons naar een gezellige koloniaal uitziende B&B. Herman en Naomi nemen een plons in het zwembad. Ik verkies een siësta. La dolce vita!

  • 09 Oktober 2018 - 14:12

    Werner:

    Weeral weg net ik op het punt stond eens te bellen want even geleden.
    Ik zit zelf ook ver in het zuiden.Aan de andere kant van Belgie in virton voor mijn werk.
    Dat is al spannend genoeg.
    Dit lijkt eerder een luxe resort te zijn.
    Pure magie hoe Herman op die foto op zijn tenen kan balanceren zonder zinn tenen te breken!
    Wss combinatie van jarenlange yoga oefeningen en even in trance zijn.

  • 09 Oktober 2018 - 15:46

    Annie Van Tricht:

    Dag Roos en Herman,
    Geniet met volle teugen van een weeral prachtige reis, ik ben blij dat ik mee mag genieten !!

  • 09 Oktober 2018 - 16:11

    Mieke:

    Ah super jullie zijn weer weg.prachtig daar en den Herman wat een jong veulen daar in het zwembad en op zijn schommel. Leuk dat je terug wat foto s doormailt en een verslag kan maken over jullie belevenissen. Geniet ervan xxx

  • 09 Oktober 2018 - 17:26

    Vera:

    Jipijee, toch weer reisverslagen!

  • 19 Oktober 2018 - 05:28

    Frieda Vanslembrouck:

    hoy van ons nog niet laten horen,maar krijg soms verslag van Naomi door ,genieten maar dank u Herman voor de practige foto's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

herman, roos, naomi

Actief sinds 02 Okt. 2018
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 8279

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2018 - 31 December 2018

Borneo & Malediven

Landen bezocht: