Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van herman, roos, naomi p - WaarBenJij.nu Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van herman, roos, naomi p - WaarBenJij.nu

Kuching

Door: Roos Vercauteren

Blijf op de hoogte en volg herman, roos, naomi

11 Oktober 2018 | Maleisië, Kuching

Om 12u vliegen we naar Kuching, de hoofdstad van het Maleisische eiland Borneo. Een vlucht in normale omstandigheden van 1:50u. In bijzondere omstandigheden 2:50u. Een leerling piloot neemt plaats in de cockpit. Ambiance verzekerd! Achter ons zit een man die plots in het wilde weg zijn teennagels begint te snoeien. Ons eten smaakt ineens een stuk minder! Maar ja, ander land andere gewoonten!
Via de app 'Grab' bestellen we een taxi en 5 minuten later worden we opgepikt.
We logeren in een hotel met zicht op de Sarawak River. Als Naomi in de badkamer vertoeft horen we plots een gil. Ze heeft op de poepsproeier gedrukt ipv de toiletdrukker. Het water loopt van de muren, het plafond en Naomi. Een werkman komt op de deur kloppen met de vraag of alles wel oké is?
Na een korte wandeling langs de rivier keren we terug want we zijn allen moe.

• 11 Oktober 2018 - 13:17

Werner:

Als Naomie zo graag met de knoppekes speelt,kan ze nog altijd treinbestuurder worden.
    En aan die poepsproeier kan je beter wennen want dat is bij ons de toekomst.
    Trouwens veel hygiener,behalve als de muren volhangen.
    Je dochter is trouwens een echte madam geworden zeg.
    En Damy vraagt waarom Herman zijn baard niet verft??