Sarawak Cultural Village - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van herman, roos, naomi p - WaarBenJij.nu Sarawak Cultural Village - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van herman, roos, naomi p - WaarBenJij.nu

Sarawak Cultural Village

Door: Roos Vercauteren

Blijf op de hoogte en volg herman, roos, naomi

12 Oktober 2018 | Maleisië, Kuching

Vrijdag 12 oktober de verjaardag van Herman. Naomi heeft voor een verassing gezorgd. Wanneer we wakker worden is de kamer versierd met balonnen en slingers. Een lieve attentie van een lieve dochter! Dankjewel!
Vandaag bezoeken we het Sarawak Cultural Village. Het museum geeft een inkijk hoe de oude stammen woonden. Herman en Naomi nemen deel aan blaaspijp schieten. Bij Herman is het schot in de roos.
Naomi loopt enthousiast achter katten en apen. Vindt een grote hagedis en volgens haar een halve slang met poten. Rond 16u is er een volksdansen show. Ik ben de Chinese vrijwilliger van dienst om mijn kunstjes op het podium te tonen.
We sluiten de avond af met een lekker bbq buffet.

• 12 Oktober 2018 - 13:18

Vera:

Geen foto van je volksdanskunst, zelfs volgnes uw normen niet toonbaar?
    Gelukkige verjaardag Herman.

• 12 Oktober 2018 - 13:45

Werner:

Alvast gelukkige verjaardag gewenst!
    Je hebt alvast voor dit te vieren al goed aan het blowen geweest op die pijp heb ik gezien

• 12 Oktober 2018 - 15:44

Cindy :

Gelukkige verjaardag Herman!! Groetjes tom Cindy en Loreke , geniet allen daar van jullie mooie reis, ik geniet mee van alle mooie foto’s! Prachtige vakantie weer! Echt top xx groetjes